Sungrey

Jak zwiększyć sprzedaż przy pomocy Facebooka?

Rozwój Internetu, a w tym portali społecznościowych spowodował, że większość firm przenosi swoją działalność do przestrzeni wirtualnej. Na zrobienie takiego kroku decydują się zwłaszcza te firmy, których grupa docelowa znajduje się w przedziale wiekowych 19 -35 lat, czyli tak naprawdę ci, którzy najczęściej korzystają z nowinek technologicznych. Dzięki Facebookowi możemy w łatwy sposób dotrzeć do tej grupy docelowej i zwiększyć swoją sprzedaż. Jak to zrobić? W bardzo prosty sposób – zatrudnij specjalistów!

Specjaliści od social media najczęściej zatrudnieni przez agencje mają za zadanie stworzyć społeczność na Facebooku wokół firmy czy marki. Osoby, które korzystają z Twoich produktów, usług powinny bez większego problemu zostać fanami profilu. Da im to niebywałe korzyści. Będą mogły otrzymywać najnowsze informacje, wieści odnośnie promocji lub nowych produktów. Oczywiście, aby fani chętnie klikali w „Lubię to” trzeba wiedzieć jak ich zainteresować. A kto wie lepiej jak to zrobić niż specjalista?

Aktualne informacje na temat działalności firmy przydatne dla klienta, szybka komunikacja w razie problemu, wpisy związane z branżą, które mogą zwiększyć wiedzę naszych klientów na dany temat - to tylko niektóre przykłady tego, jak sprawić, aby nasz profil był ciekawy. Interesujące wpisy mogą być udostępniane dalej, co automatycznie zwiększa zasięg naszego profilu. Ludzie widząc, że ich znajomy ufa danej firmie, ba, nawet chce się tym dzielić z innymi, również może nam zaufać. I w ten sposób zyskujemy jednego potencjalnego klienta więcej.

Ale jak wpłynąć na bezpośrednią sprzedaż przy pomocy Facebooka? Przede wszystkim dzięki możliwości reklamowania się na Facebooku. Jeśli mamy już swoją stronę firmową możemy za niewielkie pieniądze wypromować ją w obrębie określonej grupy docelowej. Możemy również skorzystać z promocji konkretnego postu, czy wpisu umieszczonego na naszym profilu. Warto w takie działania inwestować przy okazji atrakcyjnych promocji, rabatów lub przy zmianie oferty. Ten rodzaj reklamy również posiada opcję dokładnego targetowania.

Aby nasz reklama bezpośrednio wpłynęła na sprzedaż można do promowanego wpisu dodać
link do naszej strony internetowej lub sklepu internetowego. Dzięki narzędziom monitorującym Internet będziemy mogli zbadać, jak wielu użytkowników Facebooka kliknęło w nasz link. Jeśli taki użytkownik skorzystał z naszej oferty, to mamy realny wzrost sprzedaży.


Chcesz skutecznie zwiększyć sprzedaż przy pomocy Facebooka? Wyślij zapytanie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana!