Sungrey

Czy reklama w prasie dotrze do wielu potencjalnych klientów?

Prasa jest najstarszym medium reklamowym. Prasa to dzienniki, tygodniki, czasopisma, brukowce. Latami ciesząca się dużym powodzeniem, obecnie zostaje skutecznie wypierana przez inne środki przekazu, m.in. Fanpage czy reklamę w telewizji. Reklama prasowa powinna być treściwa. Dobrze, aby zawierała znak firmowy oraz tonację charakterystyczną dla firmy. Istnieje możliwość uatrakcyjnienia takiej reklamy dzięki insertom dołączanym do egzemplarza prasowego. Najczęstszą formą wkładek są próbki produktów: szampony, przyprawy, próbki perfum, ulotki. Łączenie różnych metod marketingowych zwiększa szanse na pozyskanie szerszego grona potencjalnych klientów. Istotną rolę w skuteczności dotarcia do odbiorcy jest miejsce, w którym owa reklama zostanie umieszczona. Najtańszym i nie do końca szczęśliwym miejscem jest dział z ogłoszeniami drobnymi, gdzie nasza wizytówka firmy zaginie gdzieś w natłoku reklam. Najlepiej postawić na reklamę modułową lokalną lub reklamę ogólnokrajową. Należy jednak pamiętać, iż gazeta czy czasopismo dociera do selektywnej grupy odbiorców, dlatego warto w sposób przemyślany wybierać wydawnictwo, którego tematyka odpowiada działalności naszej firmy. W ten sposób zawęzimy grupę docelową.


Jeżeli w życiu nie zredagowałeś ani jednej reklamy, lub nie czujesz się na siłach samodzielnie takową stworzyć, poproś o pomoc naszych fachowców.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana!