E-commerce to po prostu handel elektroniczny. Firmy oferujące swoje produkty winny promować w Internecie, stwarzając możliwości nabycia ich w szybki i nieskomplikowany sposób. Warto zainwestować w sklep z aplikacją na urządzenia mobile, bo nie da się ukryć, iż popularność tych urządzeń ciągle rośnie. Dodatkowo należałoby zadbać o integracje z systemem płatności online, oraz przemyślany system dostaw, aby czas oczekiwania na zamówiony produkt maksymalnie skrócić. Szybkie i wygodne zakupy to zadowolony klient. Należy stworzyć mu także możliwość komunikowania się ze sklepem poprzez formularze kontaktowe, dostępne darmowe komunikatory. Mile widziane są również powiadomienia o przebiegu realizacji zamówienia wysyłane czy to na skrzynkę pocztową zamawiającego czy sms. Łatwo jest zniechęcić odwiedzającego sklep internetowy, gorzej pozyskać nowych. A każda niedogodność powoduje zmniejszenie ilości kupujących, co za tym idzie zmniejszenie przychodów.
Nie wiesz od czego zacząć i jak poprowadzić sklep internetowy, napisz.