Sungrey

Jak zareklamować restaurację?

Masz wątpliwości jak skutecznie zareklamować restaurację? Bez względu na to, czy prowadzisz małą, lokalną knajpkę z domowym jedzeniem, budkę z hamburgerami czy wykwintną restaurację z egzotycznym menu - warto pomyśleć o dobrej reklamie.

Możliwości jest wiele. Najważniejsze jednak jest to, aby reklama była skuteczna i wydane na nią środki nie zostały wyrzucone „w błoto”. Konkurencja jest ogromna, a nowe punkty gastronomiczne wyrastają w błyskawicznym tempie, zwłaszcza w tak dużych miastach jak Wrocław, Poznań czy Warszawa.

Obecnie klienci są coraz bardziej wymagający i przezorni. Często przed odwiedzeniem restauracji wyszykują opinie o lokalu w sieci. Mówi się, że najlepszą reklamą w branży gastronomicznej jest pyszne jedzenie i dobra obsługa. Co zatem zrobić, aby powiększyć grono zadowolonych Klientów i zdobyć serca i żołądki tych nowych, którzy jeszcze nie mieli okazji odwiedzić Twojego lokalu?

Na pierwszy ogień postaw na profesjonalną stronę internetową z pozycjonowaniem, która będzie wizytówką restauracji. Budowę strony WWW powierz doświadczonej agencji marketingowej – wówczas będziesz mógł pochwalić się stroną internetową „szytą na miarę” Twoich potrzeb z niebanalną i przykuwającą wzrok grafiką. Freelancerzy w większości przypadków tworzą strony w oparciu o wielokrotnie powielane szablony, które bardziej szkodzą niż pomagają w promocji Twojej restauracji.

Kolejnym krokiem do zareklamowania lokalu powinno być systematyczne prowadzenie firmowych profili na Facebook’u oraz YouTubie. Media społecznościowe to w dzisiejszych czasach nieodzowny kanał komunikacji ułatwiający kontakt i budowanie relacji z klientami. Korzyści z posiadania profesjonalnego fan page jest wiele: dwustronna komunikacja między firmą a klientem, możliwość poznania potrzeb i upodobań klientów, wzmocnienie więzi między konsumentem a marką, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

Dzięki przemyślanym wpisom w profilu będziesz mógł informować swoich klientów o ciekawych wydarzeniach z życia restauracji oraz o najnowszych promocjach. Prowadzenie fan page również warto zlecić agencji. W przypadku restauracji doskonale sprawdza się marketing szeptany. Wpisy polecające na forach tematycznych czy współpraca z zewnętrznymi serwisami zbudują pozytywny wizerunek restauracji.

Decydując się na reklamę swojej restauracji należy pamiętać, iż skuteczne i przynoszące efekty działania wymagają wiedzy, zaangażowania i doświadczenia specjalistów.



Potrzebujesz pomocy w promocji restauracji? Wyślij zapytanie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana!