Jeżeli firmie zależy na globalnym zasięgu rynku lepiej zainwestować w reklamę internetowych wydań prasy cyfrowej, tzw. e-prasę i e-wydania. To medium reklamowe na pewno będzie bliższe młodym ludziom. Starsze pokolenie również coraz częściej sięgają po elektroniczne wersje czasopism, które są tańsze i wygodniejsze. E-czasopisma nie zalegają na półkach naszych biblioteczek, nie zajmują cennego miejsca, nie kurzą się, a czytelnicy mają nieograniczony dostęp do swoich kolekcji. Umieszczanie reklamy w prasie cyfrowej ma podobny oddźwięk jak w tradycyjnej prasie drukowanej, z tą jednak różnicą, iż liczba zwolenników prasy drukowanej drastycznie maleje. Wydawnictwa cyfrowe borykają się z nasilającą się tendencją adaptowania ich tekstów przez pseudo dziennikarzy internetowych, którzy parafrazują teksty i podpierają się niemalże stu procentowo o ich wyniki badań, umieszczają następnie gotowe artykuły w Internecie. Takie teksty zazwyczaj są bezpłatne, co za tym idzie, konkurencyjne do płatnych wydań cyfrowych. Człowiek z natury jest istotą oszczędną i chętnie sięga po wszystko, co nie naraża go na jakiekolwiek koszty. Dlatego nim zdecydujemy się zapłacić za naszą reklamę w e wydaniach, przemyślmy czy nie korzystniej było by te same pieniądze wydać na reklamę w mediach społecznościowych. Umiejętne prowadzenie Fanpage’y pozwala na angażowanie klientów w życie firmy. Dobrze przeprowadzona kampania reklamowa w mediach społecznościowych potrafi wykreować potrzebę posiadania produktu czy usługi, które oferuje przedsiębiorstwo.
Zapytaj o poradę profesjonalnych doradców.