Sungrey

Jak reklamować i promować swoją firmę w Internecie?

Nic tak szybko się nie rozwija jak Internet. Jeszcze kilka lat temu był zwykłą ciekawostką, obecnie jest już powszechnym standardem. Nowoczesna firma, która chce zdobyć klientów i utrzymać się na rynku, musi nauczyć się wykorzystywać nowe technologie i wiedzieć - jak prawidłowo reklamować i promować swoją firmę w Internecie.

Marketing internetowy daje wiele możliwości promocyjnych. Często spotykaną formą reklamową w Internecie są tak zwane „banery”. Inwestowanie w kampanię bannerową sprawdza się w przypadku firm z dużym budżetem na promocję. Taka reklama w formie banneru przy odpowiednich nakładach finansowych buduje świadomość marki. Banner może być wyświetlany na stronie głównej, wszystkich stronach głównych działów, podstronach serwisu, itd. Na większości stron internetowych oferujących umieszczenie banneru, billboardu lub skyscraperu możliwe jest rozliczenie wg liczby odsłon lub liczby kliknięć. Oczywiście ceny reklam zależą od miejsca i swojej wielkości – te bardziej atrakcyjne są zawsze droższe niż te umieszczane w mniej rzucających się w oczy miejscach.

Reklamować się nie trzeba poprzez same banery, Internet daje wiele ciekawych rozwiązań, jak chociażby - artykuły sponsorowane na stronach internetowych, które są tekstem redakcyjnym, opisującym w pozytywny sposób nasze usługi, produkt lub markę. A jak wiadomo, odbiorcy do tego typu tekstów mają większe zaufanie niż do typowych reklam.

Do promocji firmy w Internecie można także wykorzystać social media. Strona firmy na portalu społecznościowym jest dobrym sposobem zbudowania efektywnego kanału komunikacji z obecnym i potencjalnym klientem. Dzięki obecności firmy w social media mamy możliwość angażowania odbiorcę w interakcję z marką. Dodatkowo przez uczestnictwo w specjalnych konkursach, akcjach możemy wykreować u odbiorcy chęć posiadania danego produktu.

Kolejnym dobrym sposobem na promocję swojej firmy w Internecie jest powszechnie stosowany e-mail marketing, który umożliwia wysyłanie ofert handlowych na skrzynki Internetowe użytkowników zarejestrowanych w danej usłudze. Kampania e-mailowa musi być szczególnie starannie przygotowana i przeprowadzona, tak aby informacja o produkcie i firmie wyróżniała się na tle konkurencji, a klient chciał przeczytać newsletter i z niego skorzystać. Szczególnie istotnymi cechami działań e-marketingowych są niskie koszty, jednak skuteczność w związek z popularnością tego narzędzia jest dość mała.



Jak forma promocji w Internecie będzie najlepsza dla Twojej firmy? Wyślij zapytanie:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana!