Sungrey

Czy warto zainwestować w reklamę na samochodzie?

Dziś bez samochodu ciężko prowadzić firmę. Posiadanie samochodu firmowego ma zastosowanie wtedy, kiedy działalność firmy obejmuje dostarczanie dóbr i usług, transport ludzi lub zwierząt. Reklama na samochodzie pokrywająca powierzchnię nadwozia może doskonale posłużyć do promowania firmy. Zakup folii nadrukowej z logo przedsiębiorstwa oraz oklejenie samochodu to jednorazowy wydatek. Brak opłat za dzierżawę billboardu, podatków od nieruchomości, ilości potrzebnych pozwoleń i wiele innych kosztów to ogromny atut dla takiego typu promocji. Poruszając się tak oznakowanym samochodem mimowolnie reklamujemy swoją firmę i produkty, które oferujemy. Korki uliczne są sprzymierzeńcem reklam samochodowych. Znudzeni kierowcy najczęściej szukają ciekawego motywu, na którym mogliby zawiesić oko. Właśnie w takich momentach mamy największą szansę pozyskać nowych klientów. Warto zadbać o to, aby ilość informacji umieszczona na samochodzie nie przytłaczała. Tu także sprawdza się stwierdzenie – „im mniej, tym lepiej”. Reklama na pojazdach musi być prosta. Chwytliwa nazwa, charakterystyczne logo, adres siedziby i numery kontaktowe oraz zakres działalności ujęty w sposób hasłowy może okazać się złotą receptą na marketing firmowy. Reklama na samochód to dobre posunięcie. Jeżeli dręczą Cię wątpliwości, co powinno zostać umieszczone na Twoim samochodzie, zapytaj naszych doradców.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana!