Sungrey

Czy reklama przy drodze jest skuteczna?

Aby umieścić reklamę na pasie drogowym należy w pierwszej kolejności zmierzyć się z biurokracją i pozyskać stosowne dokumenty. Czy wysiłek i czas, jaki musimy poświęcić, aby uzyskać pozwolenie się opłaci? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Wszystko zależy od usytuowania naszej reklamy. Jednakże nasuwa się kolejne pytanie: Przy jakich drogach ustawiać reklamy? Należy wyróżnić dwa ciągi komunikacyjne: ciąg pieszych i ciąg samochodowy. Reklamy umieszczone na głównych szklakach komunikacyjnych mają większą szansę na dostrzeżenie przez osoby poruszające się pieszo, niż te, które jadą samochodem. Fakt ten wynika z prostej przyczyny: piesi przywiązują mniejszą uwagę do samej czynności przemieszczania się z punku A do punktu B. Dodatkowo średnia prędkość pieszego to ok 6 km/h. Przechodzień ma możliwość bezkolizyjnego zatrzymania się i wczytania w treści, które widnieją na szyldzie reklamowym. Prędkość samochodu w terenie zabudowanym przeważnie wynosi 50 km/h. Kierowca wykorzystuje swoje zmysły przede wszystkim do uważnego śledzenia poczynań innych użytkowników ruchu drogowego, oraz natychmiastowego reagowania na zachowania pozostałych uczestników drogi. Reklama usytuowana przy drodze w takim wypadku nie jest dobrym rozwiązaniem, chyba, że billboard zostanie umieszczony na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną. W oczekiwaniu na zielone światło kierowca i osoby znajdujące się w samochodzie podziwiają krajobraz miejski. Istnieje duże prawdopodobieństwo, iż ich uwaga nawet przez bardzo krótki czas zostanie skierowana na billboard z tą formą promocji.


Masz pomysł na reklamę przy drodze, ale nie wiesz jak się za to zabrać? Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

Dziękujemy

Wiadomość została wysłana!